Regulamin sklepu internetowego
dla sprzedaży towarów podmiotom gospodarczym i innym osobom prawnym za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się w Internecie adresem maytec-shop.pl, prowadzonego przez firmę AMTEK, spol. s r.o. Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa, która została wpisane w rejestrze REGON pod numerem 016154280, KRS numer 0000103315.
- Postanowienia wstępne
- Niniejsze warunki handlowe (zwane dalej „warunkami handlowymi”) firmy AMTEK, spol. s r.o. Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa, która została wpisane w rejestrze REGON pod numerem 016154280, KRS numer 0000103315 (zwana dalej „Sprzedawca“) reguluje wzajemne prawa oraz zobowiązania stron umów (zwanych dalej „umowa kupna”) zawieranych pomiędzy Sprzedającym a innym podmiotem gospodarczym lub osobą prawną (zwaną dalej „Kupujący”) za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawcy. Sklep internetowy jest obsługiwany przez Sprzedającego pod adresem internetowym amtek.pl za pośrednictwem interfejsu internetowego (zwanego dalej „interfejs internetowy sklepu”).
- Warunki handlowe dodatkowo regulują prawa i obowiązki stron umowy podczas korzystania ze strony internetowej sprzedawcy znajdującej się pod adresem amtek.pl (zwanej dalej „stroną internetową”) oraz inne powiązane stosunki prawne. Tylko podmioty gospodarcze i inne osoby prawne są uprawnione do zawierania umów w sklepie internetowym sprzedawcy. Sklep internetowy sprzedawcy towarów nie obsługuje konsumentów.
- Sklep internetowy Sprzedawcy nie jest przeznaczony dla konsumentów, w związku z czym kontrahenci ustalają, że nie będą miały zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego, które regulują warunki wykonywania zobowiązań wynikających z umów z konsumentem.
- Postanowienia odbiegające od warunków handlowych można uzgodnić w umowie kupna. Odmienne postanowienia w umowie kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami warunków handlowych.
- Postanowienia warunków handlowych są integralną częścią umowy kupna. Treść regulaminu może zostać zmieniona lub uzupełniona przez sprzedawcę. Postanowienie to nie wpływa na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu.
- Konto użytkownika
- Na podstawie rejestracji Kupującego dokonanej na stronie internetowej, Kupujący może uzyskać dostęp do swojego interfejsu użytkownika. Kupujący może zamawiać towary ze swojego interfejsu użytkownika (zwane dalej „konto użytkownika”). Jeśli interfejs internetowy sklepu na to pozwala, Kupujący może również zamawiać towary bez rejestracji bezpośrednio z interfejsu internetowego sklepu.
- Rejestrując się na stronie internetowej i zamawiając towar, Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych i zgodnych z prawdą wszystkich danych. Kupujący jest zobowiązany do aktualizacji danych podanych w koncie użytkownika w przypadku ich zmiany. Dane podane przez Kupującego w koncie użytkownika oraz przy zamawianiu towaru sprzedawca uważa za prawidłowe.
- Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony adresem e-mail i hasłem Kupującego. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności w zakresie informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do jego konta użytkownika i przyjmuje do wiadomości, że Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie tego obowiązku przez Kupującego.
- Kupujący nie jest uprawniony do zezwalania na korzystanie z konta użytkownika osobom trzecim.
- Sprzedawca może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza jeśli Kupujący nie korzysta ze swojego konta użytkownika dłużej niż 12 miesięcy lub jeśli Kupujący naruszy swoje zobowiązania wynikające z umowy kupna (w tym regulaminu).
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może być czasowo niedostępne, zarówno w związku z konieczną konserwacją sprzętu i oprogramowania Sprzedającego, jak również sprzętu i oprogramowania stron trzecich.
- Zawarcie umowy kupna
- Prezentacja towarów, umieszczona w interfejsie internetowym sklepu, zawiera katalog towarów oferowanych przez sprzedawcę do sprzedaży on-line, w tym ceny poszczególnych towarów bez podatku VAT. Cena bez VAT, podatek VAT, cena z VAT i wszystkie powiązane opłaty są wymienione w formularzu zamówienia. Ceny towarów obowiązują tak długo, jak długo są wyświetlane w interfejsie internetowym sklepu. Przepis ten nie ogranicza możliwości zawarcia przez Sprzedającego umowy kupna na indywidualnie ustalonych warunkach. Interfejs sklepu internetowego przedstawia również towary, które nie są przeznaczone do bezpośredniej sprzedaży on-line i nie mają określonej ceny, ale można złożyć na nie zapytanie on-line. Strona internetowa amtek.pl zawiera w szczególności ogólną prezentację firmy AMTEK, spol. s r.o. Sp. z o.o. Oddział w Polsce oraz towary i usługi, które nie są przeznaczone do sprzedaży on-line, ale do zwykłej metody sprzedaży i zakupu między podmiotami gospodarczymi, o które można zapytać w sposób tradycyjny pod adresem kontaktowym naszej firmy.
- Interfejs internetowy sklepu zawiera również informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów podane w interfejsie internetowym sklepu są ważne tylko w przypadkach, gdy towary są dostarczane na terytorium Polski.
- Aby zamówić towar, Kupujący wypełnia formularz zamówienia w interfejsie internetowym sklepu. Formularz zamówienia zawiera informacje o: zamówionym towarze (zamówiony towar jest „wstawiany“ przez kupującego do interfejsu internetowego koszyka), sposobie zapłaty ceny zakupu, informację o sposobie dostawy zamówionego towaru oraz kosztach związanych z dostawą (dalej jako „zamówienie”).
- Przed wysłaniem zamówienia do sprzedawcy, Kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych, które Kupujący podał w zamówieniu, zapewniając tym samym możliwość wykrycia i poprawienia przez Kupującego błędów popełnionych podczas wprowadzania danych do zamówienia. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedawcy, klikając przycisk „WYŚLIJ ZAMÓWIENIE”. Dane podane w zamówieniu są uważane przez sprzedawcę za prawidłowe.
- Wysłanie zamówienia uważane jest za czynność Kupującego, która jednoznacznie określa cenę zakupu zamówionego towaru, osobę Kupującego, sposób zapłaty ceny kupna i jest wiążącym dla stron projektem umowy kupna. Warunkiem ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich obowiązkowych danych w formularzu zamówienia, zapoznanie się z niniejszym regulaminem na stronie internetowej oraz potwierdzenie Kupującego, że zapoznał się z niniejszym regulaminem.
- Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca potwierdzi Kupującemu otrzymanie zamówienia pocztą elektroniczną na adres e-mail Kupującego podany w interfejsie użytkownika lub w zamówieniu (zwany dalej „adres e-mail Kupującego”).
- W zależności od charakteru zamówienia (ilość towaru, cena zakupu, szacunkowe koszty wysyłki) sprzedawca zawsze ma prawo poprosić Kupującego o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (na przykład pisemnie lub telefonicznie).
- Projekt umowy kupna w formie zamówienia jest ważny przez 30 dni.
- Stosunek umowny między Sprzedającym a Kupującym powstaje w momencie doręczenia przyjęcia zamówienia (akceptacji), które sprzedawca przesyła Kupującemu pocztą elektroniczną na adres e-mail Kupującego.
- W przypadku, gdy Sprzedawca nie może spełnić któregokolwiek z wymagań określonych w zamówieniu, prześle Kupującemu na jego adres e-mail zmienioną ofertę z podaniem możliwych wariantów zamówienia i poprosi Kupującego o opinię. Zmieniona oferta jest nowym projektem umowy kupna i została zawarta dopiero po akceptacji Kupującego drogą mailową.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Sprzedający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna, w szczególności z osobami, które wcześniej istotnie naruszyły umowę kupna (w tym warunki handlowe).
- Kupujący zgadza się na użycie środków porozumiewania się na odległość przy zawieraniu umowy kupna. Koszty poniesione przez Kupującego w związku z korzystaniem ze środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) ponosi sam Kupujący.
- Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez uprzedniej pisemnej zgody sprzedawcy oraz ustalenia warunków zwrotu towaru. W szczególności nie można skorzystać z prawa do zwrotu przysługującego konsumentom. W przypadku zwrotu towaru Kupujący pokrywa koszty transportu i ponownego składowania oraz obniżenie wartości towaru powodowanej przez dostawę, rozpakowanie i ewentualne użytkowanie. Przepis ten nie dotyczy zwrotu towaru w przypadku uzasadnionej reklamacji.
- Cena towaru i warunki płatności
- Cenę towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru w ramach umowy kupna Kupujący może zapłacić Sprzedającemu w następujący sposób:
- przelewem na rachunek sprzedawcy nr 62150011971211900177250000, prowadzonym w Santander Bank Polska S.A. (towar zostanie dostarczony dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie)
- Wraz z ceną kupna Kupujący zobowiązany jest zapłacić Sprzedającemu koszty związane z opakowaniem i dostawą towaru. O ile wyraźnie nie określono inaczej, z ceną zakupu powiązane są również koszty związane z dostawą towaru.
- W przypadku płatności bezgotówkowej cena kupna płatna jest w ciągu 14 dni od zawarcia umowy kupna.
- W przypadku płatności bezgotówkowej Kupujący zobowiązany jest do zapłaty ceny zakupu towaru wraz ze zmiennym symbolem płatności. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty ceny zakupu przez Kupującego jest spełniony w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie sprzedawcy.
- Sprzedający ma prawo, zwłaszcza w przypadku, gdy Kupujący nie dostarczy dodatkowego potwierdzenia zamówienia, zażądać zapłaty pełnej ceny zakupu przed wysłaniem towaru Kupującemu.
- Ewentualnych rabatów od ceny towaru udzielonych Kupującemu przez Sprzedającego nie można łączyć.
- Sprzedawca wystawi dokument podatkowy – fakturę VAT Kupującemu dotyczącą płatności dokonanych na podstawie umowy kupna, najpóźniej przy dostawie towaru. Sprzedawca jest płatnikiem podatku od towarów i usług.
- Cenę towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru w ramach umowy kupna Kupujący może zapłacić Sprzedającemu w następujący sposób:
- Transport i dostawa towarów
- O sposobie dostawy towaru decyduje sprzedawca, chyba że umowa kupna stanowi inaczej. W przypadku indywidualnych ustaleń dotyczących rodzaju transportu, w szczególności jeżeli rodzaj transportu i przewoźnik jest zamówiony przez Kupującego, Kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym rodzajem transportu, a warunki dostawy to EXW Warszawa, INCOTERMS 2020.
- Jeżeli zgodnie z umową kupna sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru w miejsce wskazane przez Kupującego w zamówieniu, Kupujący jest zobowiązany do odebrania towaru w momencie dostawy. Jeżeli Kupujący nie odbierze towaru przy dostawie, Sprzedający ma prawo żądać zwrotu kosztów poniesionych w związku z dostawą.
- W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Kupującego zachodzi konieczność wielokrotnego dostarczenia towaru lub w inny sposób niż wskazany w zamówieniu, Kupujący zobowiązany jest do pokrycia odpowiednio kosztów związanych z powtórną dostawą towaru lub koszty związane z inną metodą dostawy.
- Przy odbiorze towaru od przewoźnika Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia integralności opakowania towaru, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad niezwłocznie powiadomić przewoźnika i spisać protokół uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania wskazującego na niedozwolone otwarcie przesyłki, Kupujący nie musi odbierać przesyłki od przewoźnika.
- Kupujący poprzez podpisanie listu przewozowego potwierdza, że przesyłka spełnia wszystkie warunki i wymagania oraz że ewentualne późniejsze roszczenia z tytułu naruszenia opakowania przesyłki nie mogą być uwzględniane.
- Odpowiedzialność za wady, gwarancja
- Prawa i obowiązki kontrahentów dotyczące odpowiedzialności sprzedawcy za wady, w tym odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi, regulują odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy oraz Ogólne Warunki Handlowe Sprzedającego.
- Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za to, że rzecz sprzedana jest zgodna z umową kupna, w szczególności za to, że jest wolna od wad. Zgodność z umową kupna oznacza: że rzecz sprzedana ma jakość i właściwości użytkowe wymagane w umowie, opisane przez sprzedawcę, producenta lub jego przedstawiciela, albo jakość i właściwości użytkowe typowe dla rzeczy spełniający wymogi prawa, jest w odpowiedniej ilości, wymiarze lub wadze i odpowiada celowi wskazanemu przez sprzedawcę dla używania rzeczy lub w jakim rzecz jest zwykle używana.
- W przypadku, gdy przedmiot nie jest zgodny z umową kupna w momencie odbioru przez Kupującego, Kupujący ma prawo zażądać od Sprzedającego, aby ten bezpłatnie i bez zbędnej zwłoki przywrócił przedmiot do stanu odpowiadającego umowie kupna – według uznania Sprzedającego, wymieniając przedmiot na nowy lub naprawiając go. Jeżeli taka procedura nie jest możliwa, Kupujący może zażądać rozsądnego obniżenia ceny towaru lub odstąpić od umowy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Kupujący wiedział o sprzeczności z umową kupna przed odebraniem rzeczy lub sam spowodował konflikt z umową kupna.
- Rozbieżność z umową kupna, która ujawni się w okresie gwarancyjnym od daty otrzymania rzeczy, jest uznawana za niezgodność istniejącą w momencie odbioru, chyba że jest to sprzeczne z charakterem rzeczy lub jeśli nie zostanie udowodnione inaczej.
- Prawa Kupującego wynikające z odpowiedzialności Sprzedawcy za wady, w tym z tytułu gwarancji, Kupujący zrealizuje pod adresem Sprzedawcy: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa lub e-mailem pod adresem amtek@amtek.pl
- Sprzedawca oferuje w sklepie internetowym sprzedaż wyłącznie dla podmiotów gospodarczych, nabywających produkty do działalności profesjonalnej. Nabywca, akceptując regulamin zgadza się na wyłączenie uprawnień Nabywcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne.
- Sprzedawca ponosi jedynie koszty wymiany towaru albo wymiany czy naprawy wadliwej części, jeśli czynności te odbywają się w siedzibie Sprzedawcy.
- Gwarancja nie obejmuje wszelkich szkód poniesionych przez Nabywcę w wyniku wad towaru ani utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, chyba że zostały one wyrządzone Nabywcy umyślnie. Niniejszy zapis nie narusza przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub stwierdzonej utraty uprawnień z tytułu gwarancji, Nabywca ponosi wszelkie koszty związane z transportem towaru od Nabywcy do Sprzedawcy oraz jego zwrotu. W przypadku niedostarczenia przez Nabywcę pełnych informacji o rodzaju wady, Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia Nabywcy kosztami ekspertyzy technicznej sprzętu.
- Procedura reklamacyjna
- Nabywca, składając reklamację z tytułu wady fizycznej zobligowany jest do przesłania do Sprzedającego zgłoszenia reklamacji zawierającego następujące dane:
- nazwa i typ towaru;
- ilość reklamowanych produktów;
- numer dokumentu (faktury) zakupu;
- numer seryjny urządzenia (jeśli istnieje) lub zdjęcie tabliczki znamionowej;
- opis usterki, np. który z elementów uległ uszkodzeniu, szczegółowy opis uszkodzeń, okoliczności poprzedzające moment uszkodzenia, lista urządzeń zewnętrznych współpracujących z uszkodzonym urządzeniem. Jeśli istnieje dokumentacja wskazująca na odchyłkę parametrów od specyfikacji producenta, to prosimy o przedstawienie wyników badań czy pomiarów.
- planowany sposób dostarczenia wadliwej rzeczy do siedziby Sprzedającego;
- w przypadku braku możliwości naprawy, prosimy o podanie preferowanego sposobu załatwienia sprawy: wymiana na inny produkt z rozliczeniem różnicy w cenie lub zwrot pieniędzy na konto Nabywcy.
- Po przyjęciu zgłoszenia, zostanie zweryfikowana kompletność danych oraz sprawdzony zostanie status gwarancji produktu.
- Na podstawie przesłanych danych reklamacja zostanie zarejestrowana, a zgłoszeniu zostanie nadany numer, który należy umieścić w widocznym miejscu na dostarczonym towarze.
- Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego sprzętu na własny koszt, na adres siedziby firmy:
AMTEK, spol. s r.o. Sp. z o.o. Oddział w Polsce,
ul. Przasnyska 6B,
01-756 Warszawa. - Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu, aby uniknąć uszkodzeń.
- W przypadku uznania reklamacji, koszt zwrotu towaru ponosi Sprzedawca.
- Po otrzymaniu wadliwego towaru Sprzedawca niezwłocznie przeprowadzi weryfikację zgłoszenia oraz ocenę uszkodzeń i możliwości ich naprawy. Termin rozpatrzenia reklamacji zostanie określony po dokonaniu oględzin i analizy uszkodzenia, a Sprzedawca poinformuje Nabywcę o przewidywanym terminie zakończenia procesu reklamacyjnego. W przypadku wydłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji, spowodowanego koniecznością naprawy w specjalistycznym serwisie producenta lub sprowadzenia nietypowych części zamiennych, Sprzedawca, w miarę możliwości, może zaproponować Nabywcy nieodpłatne wypożyczenie podobnego towaru na czas rozpatrywania reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie pisemnej i przesłana drogą elektroniczną na adres e-mail, z którego przesłano reklamację, lub na adres pocztowy wskazany przez klienta, chyba że klient zadecyduje inaczej.
- Nabywca, składając reklamację z tytułu wady fizycznej zobligowany jest do przesłania do Sprzedającego zgłoszenia reklamacji zawierającego następujące dane:
- Inne prawa i obowiązki umawiających się stron
- Kupujący nabywa własność towaru płacąc pełną cenę zakupu towaru.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że oprogramowanie i inne komponenty tworzące interfejs internetowy sklepu są chronione prawem autorskim. Kupujący zobowiązuje się nie wykonywać żadnych czynności, które mogłyby pozwolić jemu lub osobom trzecim na ingerencję lub korzystanie z oprogramowania lub innych komponentów tworzących interfejs internetowy sklepu.
- Kupujący nie jest uprawniony do korzystania z mechanizmów, oprogramowania lub innych procedur podczas korzystania z interfejsu internetowego sklepu, które mogłyby mieć negatywny wpływ na działanie interfejsu internetowego sklepu. Z interfejsu internetowego sklepu można korzystać tylko w takim zakresie, w jakim nie narusza to praw innych Klientów Sprzedawcy i jest to zgodne z jego przeznaczeniem.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy spowodowane interwencjami osób trzecich na stronie internetowej lub w wyniku korzystania ze strony niezgodnie z jej przeznaczeniem.
- Ochrona danych osobowych i przesyłanie wiadomości biznesowych
- Ochronę danych osobowych Kupującego będącego osobą fizyczną zapewnia ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami.
- Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie następujących danych osobowych: imię i nazwisko, adres siedziby i dostawy, jeśli jest używany w związku z umową kupna lub kontem użytkownika, numer identyfikacyjny, numer NIP, adres e-mail, numer telefonu (zwane dalej łącznie jako „dane osobowe”).
- Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedawcę w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z umowy kupna oraz w celu prowadzenia konta użytkownika. Jeżeli Kupujący wybierze w ustawieniach konta użytkownika opcję „Chciałbym być informowany o nowościach i promocjach“, wyraża on zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedawcę również w celu wysyłania Kupującemu informacji i wiadomości handlowych.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych (podczas rejestracji, na swoim koncie użytkownika, przy składaniu zamówienia z interfejsu internetowego sklepu) poprawnie i zgodnie z prawdą oraz że jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy o wszelkich zmianach jego dane osobowe.
- Sprzedawca może upoważnić osobę trzecią do przetwarzania danych osobowych Kupującego jako podmiotu przetwarzającego. Podmioty przetwarzające przetwarzają dane osobowe niezbędne do wykonania umowy kupna i należą do nich działające na zlecenie Sprzedającego firmy spedycyjne i firmy księgowe. Poza wymienionymi powyżej podmiotami, dane osobowe nie będą przekazywane przez Sprzedającego podmiotom trzecim bez uprzedniej zgody Kupującego.
- Dane osobowe będą przetwarzane bezterminowo. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany.
- Kupujący potwierdza, że podane dane osobowe są prawidłowe oraz że został poinformowany, że jest to dobrowolne podanie danych osobowych.
- W przypadku, gdy Kupujący uzna, że sprzedawca lub podmiot przetwarzający dokonuje przetwarzania jego danych osobowych sprzecznie z przepisami o ochronie danych osobowych, zwłaszcza gdy dane osobowe są niedokładne w odniesieniu do cel ich przetwarzania, Kupujący może:
- poprosić sprzedawcę lub podmiot przetwarzający o wyjaśnienie,
- zażądać od sprzedawcy lub podmiotu przetwarzającego naprawienie powstałej w ten sposób sytuacji.
- Jeżeli Kupujący zażąda informacji o przetwarzaniu jego danych osobowych, sprzedawca jest zobowiązany do podania tych informacji. Sprzedający ma prawo żądać rozsądnej zapłaty za udzielenie informacji zgodnie z poprzednim zdaniem, nieprzekraczającej kosztów niezbędnych do udzielenia informacji.
- Doręczenie korespondencji
- O ile nie uzgodniono inaczej, wszelka korespondencja związana z umową kupna musi być dostarczana drugiej stronie na piśmie (pocztą elektroniczną, osobiście lub listem poleconym za pośrednictwem dostawcy usług pocztowych – według uznania nadawcy). Korespondencja dla Kupującego dostarczana jest na adres e-mail podany w jego koncie użytkownika lub podanego w procesie składania zamówienia (jeżeli zakup jest realizowany bez rejestracji).
- Wiadomość uznaje się za dostarczoną:
- w przypadku doręczenia pocztą elektroniczną w momencie jej otrzymania na serwerze poczty przychodzącej; integralność wiadomości wysyłanych pocztą elektroniczną można zapewnić za pomocą certyfikatu;
- w przypadku doręczenia osobistego lub za pośrednictwem dostawcy usług pocztowych – poprzez odebranie przesyłki przez adresata;
- w przypadku doręczenia osobistego lub za pośrednictwem dostawcy usług pocztowych, także poprzez odmowę przyjęcia przesyłki, jeżeli adresat (lub osoba upoważniona do odbioru przesyłki w jego imieniu) odmówi przyjęcia przesyłki.
- Postanowienia końcowe
- Jeżeli relacja związana z korzystaniem ze strony internetowej lub stosunek prawny zawarty w umowie kupna zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), strony uzgadniają, że relacja ta podlega prawu polskiemu.
- Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu jest lub stanie się nieważne lub nieskuteczne, nieważne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, którego znaczenie jest jak najbardziej zbliżone do nieważnego postanowienia.
- Nieważność lub nieskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień. Zmiany i uzupełnienia umowy kupna lub warunków handlowych wymagają formy pisemnej.
- Umowa kupna, w tym warunki handlowe, jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
- Dane kontaktowe Sprzedawcy: adres dostawy ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa, adres e-mail amtek@amtek.pl.
- Wszelkie spory wynikające z umów kupna zawartych zgodnie z niniejszymi warunkami lub w związku z nimi będą rozstrzygane na preferencyjnych warunkach w drodze negocjacji i polubownego rozwiązania. Jeśli ta droga nie jest możliwa, spory zostaną ostatecznie rozstrzygnięte przez Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie zgodnie ze swoim regulaminem przez trzech arbitrów. Umawiające się strony ustaliły, że w przypadku arbitrażu sądem będzie miasto stołeczne Warszawa.
- Niniejsze warunki wchodzą w życie 1. stycznia 2025r. i zastępują wszystkie poprzednie edycje.